Już 14 kwietnia (sobota) w samo południe rozpocznie się rejestracja na VI Mistrzostwa Polski Debat Parlamentarnych. Liczymy na Waszą obecność i, żeby było Wam łatwiej zorganizować wyjazd do Warszawy w maju, prezentujemy garść szczegółów dotyczących Mistrzostw.
Co?
VI Mistrzostwa Polski Debat Parlamentarnych to największe wydarzenie debatanckie w Polsce. Wezmą w nich udział 32 dwuosobowe drużyny, spośród których zostanie wyłoniony Mistrz Polski Debat Parlamentarnych.
Kiedy?
25 maja: warsztaty debatanckie
26 - 27 maja: turniej
Gdzie?
Warszawa, rundy eliminacyjne odbędą się w II Liceum Ogólnokształcącym im. Stefana Batorego
Kto organizuje?
Zgodnie z tradycją, Mistrzostwa organizuje Klub Debat - grupa studentów i licealistów, którzy na co dzień debatują i spotykają się na Uniwersytecie Warszawskim.
Jak będą wyglądać Mistrzostwa?
Kto może wziąć udział?
Do udziału w Mistrzostwach zapraszamy uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz studentów. Drużyny turniejowe składają się z dwóch osób. Jeżeli nie masz partnera do debaty, nie martw się - pomożemy Ci go znaleźć! Dokładne zasady udziału w turnieju dostępne są na stronie Mistrzostw (www.mipodepa.blogspot.com)
Kiedy zaczyna się rejestracja?
Do udziału w Mistrzostwach można się zgłaszać od 14 kwietnia (sobota) poprzez formularz na stronie www.mipodepa.blogspot.com. Rejestracja potrwa do 10 maja.
Ile to kosztuje?
Koszt udziału w Mistrzostwach to 50 złotych od drużyny. W ramach tej opłaty zapewniamy jedzenie, picie oraz materiały podczas dwóch dni turnieju. Osobom spoza Warszawy zapewniamy także zakwaterowanie w hostelu po korzystnych cenach (ostatecznie będzie to zależało od wsparcia sponsorów).
Kto udziela dodatkowych informacji?
Zachęcamy do zadawania pytań poprzez profil Mistrzostw na Facebooku (www.facebook.com/mipodepa) oraz adres mailowy mipodepa@gmail.com.
W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z Anią Dobrowolską, tel. 668 204 361, e-mail: amdobrowolska@wp.pl, natomiast w kwestiach dotyczących zasad turnieju i formatu z Bartkiem Brachem, tel. 691 407 160, e-mail: bartek.brach@gmail.com.
Do zobaczenia w Warszawie!
Co?
VI Mistrzostwa Polski Debat Parlamentarnych to największe wydarzenie debatanckie w Polsce. Wezmą w nich udział 32 dwuosobowe drużyny, spośród których zostanie wyłoniony Mistrz Polski Debat Parlamentarnych.
Kiedy?
25 maja: warsztaty debatanckie
26 - 27 maja: turniej
Gdzie?
Warszawa, rundy eliminacyjne odbędą się w II Liceum Ogólnokształcącym im. Stefana Batorego
Kto organizuje?
Zgodnie z tradycją, Mistrzostwa organizuje Klub Debat - grupa studentów i licealistów, którzy na co dzień debatują i spotykają się na Uniwersytecie Warszawskim.
Jak będą wyglądać Mistrzostwa?
Piątek, 25.05.2012 | |
17.00 - 20.00 | Warsztaty debatanckie |
20.00 | Początek integracji |
Sobota, 26.05.2012 | |
9.00 - 9.45 | Zbiórka, rejestracja, rozpoczęcie turnieju |
10.00 - 12.00 | I Runda Eliminacyjna |
12.10 - 14.10 | II Runda Eliminacyjna |
14.10 - 15.00 | Obiad |
15.00 - 17.00 | III Runda Eliminacyjna |
17.10 - 19.10 | IV Runda Eliminacyjna |
20.00 | Początek integracji, ogłoszenie wyników eliminacji |
Niedziela, 27.05.2012 | |
9.00 | Zbiórka w sali głównej |
9.15 - 11.15 | Ćwierćfinały |
11.30 - 13.30 | Półfinały |
13.50 - 16.00 | Wielki Finał |
16.10 - 17.00 | Wręczenie nagród, ceremonia zamknięcia Mistrzostw |
Kto może wziąć udział?
Do udziału w Mistrzostwach zapraszamy uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz studentów. Drużyny turniejowe składają się z dwóch osób. Jeżeli nie masz partnera do debaty, nie martw się - pomożemy Ci go znaleźć! Dokładne zasady udziału w turnieju dostępne są na stronie Mistrzostw (www.mipodepa.blogspot.com)
Kiedy zaczyna się rejestracja?
Do udziału w Mistrzostwach można się zgłaszać od 14 kwietnia (sobota) poprzez formularz na stronie www.mipodepa.blogspot.com. Rejestracja potrwa do 10 maja.
Ile to kosztuje?
Koszt udziału w Mistrzostwach to 50 złotych od drużyny. W ramach tej opłaty zapewniamy jedzenie, picie oraz materiały podczas dwóch dni turnieju. Osobom spoza Warszawy zapewniamy także zakwaterowanie w hostelu po korzystnych cenach (ostatecznie będzie to zależało od wsparcia sponsorów).
Kto udziela dodatkowych informacji?
Zachęcamy do zadawania pytań poprzez profil Mistrzostw na Facebooku (www.facebook.com/mipodepa) oraz adres mailowy mipodepa@gmail.com.
W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z Anią Dobrowolską, tel. 668 204 361, e-mail: amdobrowolska@wp.pl, natomiast w kwestiach dotyczących zasad turnieju i formatu z Bartkiem Brachem, tel. 691 407 160, e-mail: bartek.brach@gmail.com.
Do zobaczenia w Warszawie!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz