REGULAMIN UCZESTNICTWA

Regulamin Udziału w VII Mistrzostwach Polski Debat Parlamentarnych

1. W turnieju mogą wziąć udział:

  • studenci (do 26 roku życia)
  • uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
2. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do poproszenia uczestnika o przedstawienie dokumentu potwierdzającego jego wiek. W przypadku nieprzedstawienia takiego dokumentu w terminie wyznaczonym przez organizatorów, uczestnik może zostać skreślony z listy turniejowej, a jego miejsce przekazane komuś innemu.  
3. Opłata za udział w turnieju wynosi 80 zł od drużyny.
4. Aby wziąć udział w turnieju należy zarejestrować swoją drużynę poprzez specjalnie przygotowany formularz, który znajduje się na stronie: http://mipodepa.blogspot.com. Rejestracja zostanie otwarta 5 kwietnia i potrwa do wyczerpania miejsc.
5. Potwierdzenie rejestracji zostanie wysłane na email podany w formularzu. W przypadku, gdy zostaną wyczerpane miejsca, para zostanie wpisana na listę rezerwową.
6. W rejestracji decyduje kolejność zgłoszeń i dokonania opłaty turniejowej.

7. Opłata turniejowa jest bezzwrotna.
8. Ostateczny termin dokonania opłaty turniejowej upływa 29 kwietnia.


Prosimy informować, jeżeli zamierzacie Państwo zrezygnować z udziału - na Wasze miejsce czekają inni.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz