piątek, 13 kwietnia 2012

O Mistrzostwach (organizacyjnie) słów kilka


Już 14 kwietnia (sobota) w samo południe rozpocznie się rejestracja na VI Mistrzostwa Polski Debat Parlamentarnych. Liczymy na Waszą obecność i, żeby było Wam łatwiej zorganizować wyjazd do Warszawy w maju, prezentujemy garść szczegółów dotyczących Mistrzostw.

Co?
VI Mistrzostwa Polski Debat Parlamentarnych to największe wydarzenie debatanckie w Polsce. Wezmą w nich udział 32 dwuosobowe drużyny, spośród których zostanie wyłoniony Mistrz Polski Debat Parlamentarnych.

Kiedy?
25 maja: warsztaty debatanckie
26 - 27 maja: turniej

Gdzie?
Warszawa, rundy eliminacyjne odbędą się w II Liceum Ogólnokształcącym im. Stefana Batorego

Kto organizuje?
Zgodnie z tradycją, Mistrzostwa organizuje Klub Debat - grupa studentów i licealistów, którzy na co dzień debatują  i spotykają się na Uniwersytecie Warszawskim.

Jak będą wyglądać Mistrzostwa?
Piątek, 25.05.2012
17.00 - 20.00Warsztaty debatanckie
20.00 Początek integracji
Sobota, 26.05.2012
9.00 - 9.45Zbiórka, rejestracja, rozpoczęcie turnieju
10.00 - 12.00I Runda Eliminacyjna
12.10 - 14.10II Runda Eliminacyjna
14.10 - 15.00Obiad
15.00 - 17.00III Runda Eliminacyjna
17.10 - 19.10IV Runda Eliminacyjna
20.00  Początek integracji, ogłoszenie wyników eliminacji
Niedziela, 27.05.2012
9.00Zbiórka w sali głównej
9.15 - 11.15Ćwierćfinały
11.30 - 13.30Półfinały
13.50 - 16.00Wielki Finał
16.10 - 17.00Wręczenie nagród, ceremonia zamknięcia Mistrzostw



Kto może wziąć udział?
Do udziału w Mistrzostwach zapraszamy uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz studentów. Drużyny turniejowe składają się z dwóch osób. Jeżeli nie masz partnera do debaty, nie martw się - pomożemy Ci go znaleźć! Dokładne zasady udziału w turnieju dostępne są na stronie Mistrzostw (www.mipodepa.blogspot.com)

Kiedy zaczyna się rejestracja?
Do udziału w Mistrzostwach można się zgłaszać od 14 kwietnia (sobota) poprzez formularz na stronie www.mipodepa.blogspot.com. Rejestracja potrwa do 10 maja.

Ile to kosztuje?
Koszt udziału w Mistrzostwach to 50 złotych od drużyny. W ramach tej opłaty zapewniamy jedzenie, picie oraz materiały podczas dwóch dni turnieju. Osobom spoza Warszawy zapewniamy także zakwaterowanie w hostelu po korzystnych cenach (ostatecznie będzie to zależało od wsparcia sponsorów).

Kto udziela dodatkowych informacji?
Zachęcamy do zadawania pytań poprzez profil Mistrzostw na Facebooku (www.facebook.com/mipodepa)  oraz adres mailowy mipodepa@gmail.com.
W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z Anią Dobrowolską, tel. 668 204 361, e-mail: amdobrowolska@wp.pl, natomiast w kwestiach dotyczących zasad turnieju i formatu z Bartkiem Brachem, tel. 691 407 160, e-mail: bartek.brach@gmail.com.

Do zobaczenia w Warszawie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz